Қишлоқ жойларида ишчи кучига бўлган талаб ва таклиф бўйича кадрлар маркетинги тадқиқотлари асослари
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstract
Мақолада қишлоқ жойларида ишчи кучига бўлган талаб ва таклифнинг кадрлар маркетинги тадқиқотлари асослари методикаси таклиф этилган ва унинг Ўзбекистон вилоят ва туманларида Бандликка кўмаклашиш марказлари фаолиятида қўлланиши мақсадга мувофиқлиги асослаб берилган
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##
Холмўминов, Ш., Саидов, Н., Хомитов, К., & Турсунов, М. (2020). Қишлоқ жойларида ишчи кучига бўлган талаб ва таклиф бўйича кадрлар маркетинги тадқиқотлари асослари. Ilmiy Tadqiqotlar Arxivi, 1(29). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/3021
##submission.citations##
1. Гулямов С.С. Маркетинг илмий тадқиқотлари (ўкув кўлланма). - Т.: ТДАУ, 2013. -358-б.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: «Прогресс», 1991. - С. 736.
3. Холмўминов Ш. Р. Қишлоқ меҳнат бозорининг шаклланиши ва ривожланиши ҳамда уларни моделлаштириш (монография). - Т.: «Fan va texnologiya», 2014. -232-б.
4. Холмўминов Ш.Р., Хомитов К.З. Мехнат бозорининг самарали ривожланиши ва уни моделлаштириш (монография). - Т.: «Fan va texnologiya», 2015. -250-б.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: «Прогресс», 1991. - С. 736.
3. Холмўминов Ш. Р. Қишлоқ меҳнат бозорининг шаклланиши ва ривожланиши ҳамда уларни моделлаштириш (монография). - Т.: «Fan va texnologiya», 2014. -232-б.
4. Холмўминов Ш.Р., Хомитов К.З. Мехнат бозорининг самарали ривожланиши ва уни моделлаштириш (монография). - Т.: «Fan va texnologiya», 2015. -250-б.