Қишлоқ жойларида ишчи кучига бўлган талаб ва таклиф бўйича кадрлар маркетинги тадқиқотлари асослари
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstract
There is presented in the article marketing methods developed by the authors for investigating the supply and demand of the labor force in rural areas, to implementing these in the activities of the regional Centers of Uzbekistan for the Promotion of Employment
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
How to Cite
Холмўминов, Ш., Саидов, Н., Хомитов, К., & Турсунов, М. (2020). Қишлоқ жойларида ишчи кучига бўлган талаб ва таклиф бўйича кадрлар маркетинги тадқиқотлари асослари. Scientific Research Archive, 1(29). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/3021
References
1. Гулямов С.С. Маркетинг илмий тадқиқотлари (ўкув кўлланма). - Т.: ТДАУ, 2013. -358-б.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: «Прогресс», 1991. - С. 736.
3. Холмўминов Ш. Р. Қишлоқ меҳнат бозорининг шаклланиши ва ривожланиши ҳамда уларни моделлаштириш (монография). - Т.: «Fan va texnologiya», 2014. -232-б.
4. Холмўминов Ш.Р., Хомитов К.З. Мехнат бозорининг самарали ривожланиши ва уни моделлаштириш (монография). - Т.: «Fan va texnologiya», 2015. -250-б.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: «Прогресс», 1991. - С. 736.
3. Холмўминов Ш. Р. Қишлоқ меҳнат бозорининг шаклланиши ва ривожланиши ҳамда уларни моделлаштириш (монография). - Т.: «Fan va texnologiya», 2014. -232-б.
4. Холмўминов Ш.Р., Хомитов К.З. Мехнат бозорининг самарали ривожланиши ва уни моделлаштириш (монография). - Т.: «Fan va texnologiya», 2015. -250-б.