Dunyo miqyosidagi iqtisodiy tendentsiya innovatsiyalar uchun yo'l ochib beradi The worldeide economy tendency to develop paves the way for innovation

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Mahammadsidik Amonboev
Adkham Bekmurodov

Abstract

Ushbu kitobda nega xizmatlarni xalqaro darajadagi belgilash, texnologik marketing xizmati, strategik global marketing, xalqaro menejment, xalqaro savdo, telekommunikatsion iqtisodiy tizim, innovafion va iqtisodiyotning barcha turlari intervallarni iqtisodiy o'sishning asosiy kuchi sifatida ko'rib chiqilishini va ba'zi bir yo'nalishlar bo'yicha e'tiborni jalb qilishni tasvirlaydi. O'rta Osiyo, Osiyo va butun dunyo bo'ylab yuqori darajada rivojlangan iqtisodiyotdagi innovatsiyalarning o'ziga xos xususiyatlari. Xususan, hujjat birlamchi yagona xususiyatni, "noaniqlik" ni jahon tajribasiga asoslanib, yangi texnologiyalarni izlashda ustunlik qilishga urinadi. Shuningdek, u turistik sohadagi texnologik innovatsiyalarning ta'siri va turistik biznes modelini qanday o'zgartirayotgani va ushbu modellar missiya yoki taklifnomani to'g'ri bajarishi, sherikni qabul qilishi va u bilan bog'liq bo'lgan muzokaralarni davom ettirish uchun muzokaralar olib borishi haqida gapiradi. o'zaro manfaatli hamkorlikni berish va sozlash. Ko'p mamlakatlarda ushbu savollarga juda katta e'tibor beriladi. Ko'pincha "yozma" va "yozilmagan" biznes muloqoti va xulq-atvor qoidalari bilan birinchi tanishish maktab, uning xususiyatlari, normalari, qonuniyatlaridan boshlanadi. Har bir inson uchun, qanday bo'lishidan qat'i nazar, qandaydir taraqqiyotga, ijtimoiy mavqega ega bo'lishiga yoki shunga o'xshash muammolarga duch kelishi kerak. Biznesga jalb qilingan odamlar uchun biznes muloqoti alohida ahamiyatga ega. Ko'p jihatdan, ular fan va muloqot san'atiga ega bo'lishlari ularning faoliyatining muvaffaqiyati bilan bog'liq. Tadbirkor bo'lish xavf tug'diradi. Bu kasalxonaga yoki qamoqxonaga yotishga oldindan tayyor bo'lish demakdir. "Yo'lga" biznesga qadam qo'ygan holda, biz odatda saqlangan kamtarona tajribadan - o'zimizdan, oilamizdan va do'stlarimizdan foydalanamiz. Ammo bu ozgina. Hayot tarzini o'zgartirib, biz mentalitet mohiyatini, sheriklar bilan munosabatlar uslubini o'zgartiramiz. Xulq-atvorning dinamik stereotiplari. Afsuski, bizning mamlakatimizda uzoq vaqt davomida ishbilarmon muloqatlarning ma'ruza va odob-axloq qoidalariga amal qilgan holda chet elda ishlash uchun eng yaxshi tayyorgarlikka ega bo'lganlar: diplomatlar, tashqi savdo tashkilotlari xodimlari mavjud. Boshqa mutaxassislar kamdan-kam hollarda ushbu "bilimlar" to'g'risidagi umumiy tushunchalarni olish imkoniga ega bo'lishdi. Psixologiya muammolari, biznes suhbatlar va muzokaralar olib borish texnologiyasi bilan bog'liq bo'lgan biznes muloqotlarining boshqa tomoniga umuman e'tibor berilmadi, chunki bu erda va o'rganishda hech narsa yo'q. G'arbda tegishli o'quv kurslari deyarli har bir universitetda mavjud. Natijada, qabul qiluvchi kishi salfetkani qayerga qo'yish kerak yoki sharobni qanday stakanga quyish kerakligini va muzokaralarda sherigi bilan kirishni, qachon ekishni va nima bilan boshlashni yaxshi biladi. Ammo hozir va mamlakatimizda vaziyat o'zgaradi. Birinchidan, chet ellik sheriklar bilan biron bir faoliyat bilan bog'liq shaxslar doirasi sezilarli darajada kengaydi. Biznes uchun foydali bo'lgan xabarlar bilan biznes-muloqotning standart qoidalari va me'yorlarini bilish, muzokaralar va suhbatlar o'tkazish imkoniyatiga ega bo'lish kerak. Ikkinchidan, yagona biznes dunyosining bir qismi bo'la turib, barchamizga amaldagi umumiy qonunlarni bizning amal qilishimiz bo'yicha qabul qilishimiz kerak, men tsivilizatsiyalashgan dialogning mahalliy sheriklaridan talab qilaman. Biznes hisobotidan tashqari, psixologik rejada etiket muhimdir. Ehtimol, ko'pchilik noqulay vaziyatda yoki odamning sarosimasida bo'lishgan, bu uchrashuvga birinchi bo'lib qo'l berish kerakmi yoki sherigi qilgan vaqtni kutish kerak emasmi. Noaniqlik, noqulaylik, biznes munosabatlariga xalaqit beradigan narsa, uchrashuvning umumiy muhitini buzadi. Ishbilarmon muloqotning psixologik jihatlari juda muhimdir. Savollar doimiy ravishda qanday biznesmenlar to'qnashadi - suhbat, muzokaralarni qanday olib borish kerak. Vaziyatni tahlil qilish, sherik manfaatlarini hisobga olish, "umumiy" tilda gapirishga imkon beradigan biznes-muloqotning umumiy qonuniyatlarini tushunish muhimdir. Har qanday biznesdagi ko'nikma amaliyot bilan birga keladi va biznes muloqoti ham bundan mustasno emas. Ushbu ishning maqsadi dunyoning ishbilarmon doiralari bilan, biznes doiralari muloqotlarida allaqachon ishlab chiqilgan qoidalar va, ehtimol, o'zlarini erkin va qulay his qilish, xijolat bo'lishiga olib kelmaydigan zaxiralar bilan tanishishdir. va yashirin tabassum. Birinchi bobda "Zamonaviy sharoitlarda ishbilarmon etikaning rivojlanish mohiyati, shakllari va shartlari" zamonaviy sharoitlarda ishbilarmon etikaning asosiy shakllari va shartlari, uning mohiyati, shuningdek umuman biznesga ta'sir ko'rsatiladi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.authorBiography##

Mahammadsidik Amonboev

Abstract: The primary objective of this research is to analyze investment capability of various Joint Stock Companies (JSC) in the territory of the Uzbekistan Republic. It includes current economic development of the Republic of Uzbekistan. Also, this research analyzes important priority of corporations in Uzbekistan which are following: private and public enterprises, corporate organizations and government organizations and corporations itself. Moreover, evaluates each organization briefly and assesses their role in developing economic situation in Uzbekistan.