Талабаларда мустақил таълим кўникмаларини шакллантириш зарурати
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstract
Маколада бугунги кунда олий таълим тизимида талабаларнинг мустакил изланишларини самарали ташкил этиш, мустакил таълим натижасида креатив фикрлаш, инновацион ғояларни шаклланиши, инновацион ғоялар эса, инвестицияларни кириб келишига сабаб булиши, мустакил таълимни ташкил этиш зарурати ва бу сохада учраётган баъзи бир муаммолар борасида фикр юритилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##
Мусаханова, Г. (2020). Талабаларда мустақил таълим кўникмаларини шакллантириш зарурати. Ilmiy Tadqiqotlar Arxivi, 1(25). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2604
##submission.citations##
1. Мирзиёев Ш.М. "Камолот" ёшлар ижтимоий харакати IV қурултойидаги нутқи \\ Халқ сузи, 2017. 30 июнь.
2. Атаева Н. Умумий педагогика. Дарслик. II китоб./ Н. Атаева, М. Салаева, С. Хасанов.
2. Атаева Н. Умумий педагогика. Дарслик. II китоб./ Н. Атаева, М. Салаева, С. Хасанов.