Талабаларда мустақил таълим кўникмаларини шакллантириш зарурати
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstract
Маколада бугунги кунда олий таълим тизимида талабаларнинг мустакил изланишларини самарали ташкил этиш, мустакил таълим натижасида креатив фикрлаш, инновацион ғояларни шаклланиши, инновацион ғоялар эса, инвестицияларни кириб келишига сабаб булиши, мустакил таълимни ташкил этиш зарурати ва бу сохада учраётган баъзи бир муаммолар борасида фикр юритилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
How to Cite
Мусаханова, Г. (2020). Талабаларда мустақил таълим кўникмаларини шакллантириш зарурати. Scientific Research Archive, 1(25). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2604
References
1. Мирзиёев Ш.М. "Камолот" ёшлар ижтимоий харакати IV қурултойидаги нутқи \\ Халқ сузи, 2017. 30 июнь.
2. Атаева Н. Умумий педагогика. Дарслик. II китоб./ Н. Атаева, М. Салаева, С. Хасанов.
2. Атаева Н. Умумий педагогика. Дарслик. II китоб./ Н. Атаева, М. Салаева, С. Хасанов.