Таълим муассасида рақамли тизимлаштиришни баҳолаш модели

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstract

Таълим муассасасида рақамли тизимлаштириш жараѐни
суръатини аниқлаш, баҳолаш, мониторинг ўтказиш моделини яратишга
ушбу мақола бағишланган. Тўпламлар назарияси, катта маълумотлар
омборини қўллаш муаммолари, BIG DATAлар, электрон ҳужжат
алмашинуви тизимлари, математик моделлаштириш, чизиқли
тенгламаларни ечиш усуллари ҳам бу ишда кўрилган. Экспериментлар
асосида таълим муассасасида жамланадиган ўқув материалларини рақамли
тизимлаштириш самарадорлиги кўрсатилган.Таълим тизимида рақамли
иқтисодиѐтга ўтиш, педагог ва талаба ўртасидаги масофавий алоқалар
ўрнатишга, одилоно баҳолашга хизмат қилади.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##

Инновационные технологии как аспект развития современного высшего образования
НХ Шоахмедова, ЛТ Ибрагимова, ДМ Юсупова
Информационно-программные аспекты совершенствования учебного процесса в вузе в условиях инновационного развития экономики
НХ Шоахмедова, ЛТ Ибрагимова