Кичик бизнес субьектларининг ишлаб чиқариш ва экспорт салоҳиятини оширишда инновацион маркетинг технологияларидан самарали фойдаланиш йўллари

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Muslima Sadikova

Abstract

Бугунги кунда кичик бизнес субъектлари иқтисодий коньюнктуранинг ўзгаришларига тез мослаша оладиган, кичик хажмли янги техника ва технологияларни доимий равишда янгилаб бориш лаёқатига эга бўлган хўжалик субъектлари сифатида фаолият олиб бормоқда. Шу боис республикамизда кичик бизнес ва хусусий тадбиркорликни ривожлантириш асносида ўрта мулкдорлар синфини шакллантириш, ички бозорни нисбатан арзон ва сифатли махсулот ва хизматлар билан тўлдириш, махсулотлар рақобатбардошлигини таъминлашга катта эътибор берилмоқда.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.howToCite##

##submission.citations##

1. Umarxodjaeva, M. Ўзбекистон Республикасида банк пластик карточкаларидан самарали фойдаланиш тизимини ривожлантириш. Архив научных исследований, 35(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/3531
2. Umarxodjaeva, M. Кичик ва хусусий тадбиркорликда рақобат. Архив научных исследований, 35(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/3527
3. Urinov B. Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида корхоналарда персонални бошқаришнинг корпоратив усулларини ривожлантириш //Архив научных исследований. – 2020. – Т. 35.
4. Sadikova, M. Modernization in the development of a country. Архив научных исследований, 35(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/3664