ТАЪЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ БАРКАМОЛ АВЛОДНИ ТАРБИЯЛАШНИНГ МУҲИМ ОМИЛИ ЎЗБЕКИСТОНДА МИЛЛАТЛАРАРО ТОТУВЛИК, МИЛЛИЙ, ДИНИЙ ВА СИЁСИЙ БАҒРИКЕНГЛИКНИ ЯНАДА РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ИЖТИМОИЙ, ФАЛСАФИЙ МАСАЛАЛАРИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Феруза Алимжановна Мамадалиева
Шахноза Муминовна

Abstract

Мамлакат истиқболи бугунги кунда амалга оширилаётган ёшларга оид
сиёсатининг ҳаётга жорий этилиши билан боғлиқдир. Таълим тарбия жараёни
икки томонлама – таълим олувчи томонидан бажариладиган ўқув жараёни
хамда таълим берувчининг ўргатувчилик фарлияти йиғиндисидан иборатдир.
Ёшларни Ватанга муҳаббат, истиқлолга садоқат руҳида тарбиялаш, ҳар
томонлама етук ва иқтидорли мутахассисларни тайёрлаш эса
мамлакатимизнинг таълим тарбия муассасаларида фаолият кўрсатаётган устоз
мураббийлар зиммасига катта маъсулият юклайди.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##