Axborot biznesi: O‘quv qo‘llanma
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstract
Axborot biznesining hamda axborot mahsulotlari va xizmatlari marketingi asoslari va shakllanish konsepsiyalari ochib berilgan.
Axborot mahsulotlari va xizmatlari bozorining asosiy tushunchalari, tuzilmasi, tarkibi va mazmuni, axborot mahsulotlari va xizmatlari marketingining asosiy qoidalari hamda marketing qarorlarini qabul qilish texnologiyasi ko‘rib chiqilgan. Marketing axborot tizimlarini yaratish asoslari yoritilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##
Xashimxodjayev, S. (2020). Axborot biznesi: O‘quv qo‘llanma. Ilmiy Tadqiqotlar Arxivi, (19). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2230
##submission.citations##
1. Alan Dennis, Barbara Haley Wixom, Roberta M. Roth. System analysis and design. Publisher: John Wiley & Sons, Inc., 2015, p. 594.
2. Аглицкий Д.С., Аглицкий И.С. Рынок информационных технологий: проблемы и решения. -М.: Ламинфо, 2000.
3. Гаврилов, Л. П. Электронная коммерция: учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / Л. П. Гаврилов. — М.: Издательство Юрайт, 2018.
4. Информационные системы в экономике: учебник для академического бакалавриата / Под ред. В. Н. Волковой, В. Н. Юрьева. - М.: Издательство Юрайт, 2018.
5. S.S. G’ulomov, B.A. Begalov. Informatika va axborot texnologiyalari: Oliy ta’lim muassasalari talabalari uchun darslik. – T.: Fan, 2010.
6. Годин А.М. Маркетинг.Учебник. – М.: 2006. –756 с.
2. Аглицкий Д.С., Аглицкий И.С. Рынок информационных технологий: проблемы и решения. -М.: Ламинфо, 2000.
3. Гаврилов, Л. П. Электронная коммерция: учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / Л. П. Гаврилов. — М.: Издательство Юрайт, 2018.
4. Информационные системы в экономике: учебник для академического бакалавриата / Под ред. В. Н. Волковой, В. Н. Юрьева. - М.: Издательство Юрайт, 2018.
5. S.S. G’ulomov, B.A. Begalov. Informatika va axborot texnologiyalari: Oliy ta’lim muassasalari talabalari uchun darslik. – T.: Fan, 2010.
6. Годин А.М. Маркетинг.Учебник. – М.: 2006. –756 с.