Туризм соҳасини ривожлантиришда маркетинг стратегиясини танлаш омиллари
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstract
Ушбу мақолада туризм соҳасини ривожлантиришда маркетингнинг аосий роли ва вазифалари, жалб қилинадиган туристларнинг турлари ва микдори нуқтаи назаридан бозор мақсадлари ҳамда туризм соҳасида стратегик маркетингнинг ўзига хос хусусиятлари ёритиб берилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##
Сайфутдинов, Ш. (2020). Туризм соҳасини ривожлантиришда маркетинг стратегиясини танлаш омиллари. Ilmiy Tadqiqotlar Arxivi, 1(14). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1918