РЕКЛАМА ФАОЛИЯТИНИ ТАШКИЛ ЭТИШ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Асқаржон Самадов

Abstract

Ушбу ўқув қўлланмада ―Реклама фаолиятини ташкил этиш‖ фанига тегишли бўлган барча мавзулар бўйича талабаларга такомиллашган Давлат таълим стандартлари асосида етказилиши шарт бўлган минимум билимлар ва кўникмалар тўла қамраб олинган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##

1.Панкратов Ф.Г., Баженов Ю.К., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность: Учебник для студентов высших учебных заведений. - 4-е изд., перераб. И доп. – М.: Издательско-книготорговый центр ―Маркетинг‖, 2001. – 364 с. 2.Васильев Г.А., Полянов В.А. Основы рекламы. Учебник.– М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2006. -710 с. 19.Овчаренко А.Н. Основы рекламы. Учебник.– М.:АСПЕКТ ПРЕСС, 2006. -490 с. 3. Самадов А.Н., Ишмуратов С.Т. Реклама фаолиятини ташкил этиш. – Т.: Молия-иқтисод, 2007.-167 б. 4. Qosimova M.S., Abduhalilova L.T. Marketing tadqiqotlari. O’quv qo’llanma. - T.: TDIU, 2012. - 189 b.