MARKETING ANALYSIS PASSENGER TRANSPORTATION

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Temur Berdiyorov

Аннотация

This article discusses the market for transport services and technical equipment of ACS “Express-3”

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References

Belkina E. V. Improving the socio-economic efficiency of passenger traffic in rail transport. Diss. Candidate of Economics - Moscow: MIIT, 1992

Zaitsev A. A. Marketing in the management of the railway / Railway transport, 1992

Komesov A. A. Passenger service M .: Transport, 1986

Mandrikov M. E., Smekhova N. G. and others. Fundamentals of the economic theory of the market and its features in transport: Textbook. allowance. 4.2. M .:
MIIT, 1996

Nikiforov BD To improve the organization of passenger traffic M .:Transport, 1987

Бердиёров, Т., & Ортиков, Ё. (2016). Понятие мотивации трудовой деятельности Молодой ученый(7-2), 83–86.

Суванкулов, Ш., Исламов, Ш., Каршибаев, Ш., & Бердиѐров, Т. (2015). СПОСОБЫ РАСЧЕТА ВРЕДНЫХ ВЕЩЕСТВ ВОЗНИКАЮЩИХ НА ПОСТАХ ПОВСЕДНЕВНОГО ПРЕДОСТАВЛЕНИЯ УСЛУГ ТРАНСПОРТНЫМ СРЕДСТВАМ. In Сборники конференций НИЦ Социосфера (pp. 23–27).

Temur, B. (2019). ISSUES OF FOREIGN EXPERIENCE IMPLEMENTATION IN TRANSPORT SERVICESIndo – Asian Journal of Multidisciplinary Research (IAJMR), 5(5), 1889–1897.

Temur, B. (2019). Issues of Development of Marketing Research on The Autotransport SystemInternational Journal of Research in Management & Business Studies (IJRMBS), 6(2), 40–45.

Berdiyorov, T. (2019). Ways of Using Innovative Marketing Technologies in the Passenger Transport SystemAsian Journal of Technology & Management Research (AJTMR)(Special issue-2), 18–22.

Azamatovich, B. (2019). ISSUES OF FOREIGN EXPERIENCE IMPLEMENTATION IN TRANSPORT SERVICESIndo–Asian Journal of Multidisciplinary Research (IAJMR), 5(5), 1889–1897.
Azamatovich, B. (2019). Ways of Using Innovative Marketing Technologies in the Passenger Transport SystemAsian Journal of Technology & Management Research (AJTMR) ISSN, 2249(0892).

Berdiyorov, A., & Berdiyorov, T. (2020). Long-range planning of a public transport companyJournal of critical reviews, 7(Issue 6), 700–703.

Berdiyorov, A., & Berdiyorov, T. (2020). Public transport companies marketing researchJournal of critical reviews, 7(Issue 12), 905–908.

Азаматович, Б. (2018). Таксопаркнинг иқтисодий бошқарув ривожланишида маркетинг таҳлили. In Международная научно-практическая конференция \guillemotleftСтратегия действий Республики Узбекистан: макроэкономическая стабильность, инвестиционная активность и перспективы инновационного развития\guillemotright (pp. 181–188).

Azamatovich, B. (2019). КОРХОНАЛАРДА ИННОВАЦИОН ФАОЛИЯТНИ ТАШКИЛ ЭТИШ. In Ўзбекистон Республикаси ҳаракатлар стратегияси: макроиқтисодий барқарорлик, инвестицион фаоллик ва инновацион ривожланиш истиқболлари (pp. 174–179).

Азаматович, Б. (2019). ТРАНСПОРТ ХИЗМАТЛАРИ БОЗОРИГА РАҚОБАТБАРДОШ ЁНДАШУВ ВА МАРКЕТИНГ ВОСИТАЛАРИ. In Ўзбекистонда Ҳаракатлар стратегияси самарадорлигини оширишда маркетинг концепцияларидан фойдаланиш муаммолари (pp. 517–522).

Azamatovich, B. (2019). MARKETING IN TRANSPORT SERVICESЭкономика и социум, 12(67).

Azamatovich, B. (2019). MARKETING RESEARCH OF THE TRANSPORT SERVICES MARKETЭкономика и социум, 12(67).

Бердиёров, Т. (2019). Транспорт хизматлари бозорида замонавий маркетинг тадқиқотларидан фойдаланишБизнес эксперт, 11, 118–122.

Азаматович, Б. (2019). Логистика маркетингиИқтисодиёт ва таълим(4), 155–160.

Азаматович, Б. (2019). ЙЎЛОВЧИ ТАШИШ ТРАНСПОРТИ ТИЗИМДА ИННОВАЦИОН МАРКЕТИНГ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ ЙЎЛЛАРИИқтисодиёт ва таълим(5), 155–161.

Азаматович, Б. (2019). Йўловчи ташиш транспорти хизматлари бозорини маркетинг тамойиллари асосида бошқаришСервис(4), 103–107.

Азаматович, Б. (2019). ЎЗБЕКИСТОНДА ТАКСИ САНОАТИНИНГ МАРКЕТИНГ ТАҲЛИЛИMEMORCHILIK va QURILISH MUAMMOLARI(4), 136–138.