Туризм соҳасини ривожлантиришда маркетинг стратнгиясини танлаш омиллари

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Файёза Халимова

Аннотация

Ушбу мақолада туризм маркетинги ҳар бир мамлакат ёки ҳудуд учун муҳим аҳамиятга эгалиги ҳамда маркетинг хизматлари ёрдамида потенциал истемолчиларни доимий истемолчига айлантириш чораси ёритилган

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References

1. О.А. Шилина «Менеджмент в туристской индустрии» Учебно-методическое пособие-2017
2. Очилова Х.Ф, «Управление маркетингом в туризме» Монография-Тошкент: IQTISODIYOT 2015.-169 с
3. Менеджмент туризма : учебник / А. Д. Чудновский, Н. В. Королев,М50 Е.А. Гаврилова, М. А. Жукова, Н. А. Зайцева. — М. : Федеральное агентство по туриз му, 2014. — 576 с.ISBN 978-5-4365-0133-8