Енгил саноат корхоналарида истеъмолчиларни мотивациялаш усули

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Shahnoza Djasurovna

Аннотация

Ушбу мақолада мамлакатимизда мстеъмол товарлари ва хизматолари бозорини ривожлантириш йўналишлари, республика истеъмол товарлари бозорининг бошқа бозорлардан фарқли жихатлари ва истеъмолчилар хизматларини бажаришнинг назарий жихатлари еритиб берилган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References

1. Consumer behavior: building marketing strateEy / Del I. Hawkins, David L. Mothersbaugh. -1lth ed. USA. : McGraw-Hill/Irwin New York, 20 I 0, pg 360.
2. Michael Solomon , Gary Bamossy, Soren Askegaard and Margaret K. Hogg Consumer behaviour. A European Perspective Pearson Education, Inc. U.K. 2006 117 pg. 3. Solomon M. n. (ZOO6 ). Consumer behavior. Buying, having, and being (Z ea.). Upper SaddleRiver, NJ: Pearson Prentice-Hali.