MARKETING
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Ushbu darslikda marketingning ijtimoiy-iqtisodiy asoslari, funksiyalari, vazifalari va turlari, marketing tadqiqotlari va axborot tizimi, marketing tizimi, strategik marketing, talabni qondirishni tadqiq qilish va prognoz qilish, bozor segmentasiyasi va tovarni bozorda pozitsiyalashtirish, raqobatli strategiyalar, tovar, narx, sotish va kommunikatsiya siyosatlari, interaktiv marketing kabi dolzarb muammolar batafsil bayon etilgan. Shuningdek, ushbu darslikda izohli lug‘at, mavzular bo‘yicha testlar keltirilgan. Mazkur darslik bakalavriatning barcha ta’lim yo‘nalishi talabalari uchun mo‘ljallangan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
How to Cite
Djasurovna, S. (2020). MARKETING . Илмий тадқиқотал архиви, 1(14). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1856
References
15. Беляев В.И. Маркетинг: основы теории и практики: учебник / В.И. Беляев. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: КНОРУС, 2010. – 680 с. 16. Беркинов Б.Б., Эргашходжаева Ш.Дж. Трансакция харажатларини бошқаришнинг илмий-услубий асослари. – Т.: “Fan va texnologiya” нашриёти, 2017. -236 б. 17. Икрамов М.А., Абдухалилова Л.Т. Маркетинг тадқиқотларида статистик таҳлил. Ўқув қўлланма. – Т.: “Иқтисодиёт”, 2017 й. 345 б. 18. Ильичева, И. В. Маркетинговые технологии: учебно-методическое пособие / И. В.Ильичева. – Ульяновск: УлГТУ, 2012. – 237 с. 19. Игорь Манн. Арифметика маркетинга. – М.: Изд-во «Манн, Иванов и Фербер», 2011. 236 с. 20. Егоров Ю. Теоритические основы управления маркетингом.- // Маркетинг, № 5(150), 2016.