WAYS TO DEVELOP A DIGITAL BANK IN UZBEKISTAN

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Маъсуда Муминова

Abstract

Abstract: The article highlights the benefits offurther developing digital services in the process o f bank transformation
in Uzbekistan, increasing the popularity o f banking services and the introduction of digital banking.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
Муминова, М. (2020). WAYS TO DEVELOP A DIGITAL BANK IN UZBEKISTAN. Scientific Research Archive, 1(2). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/3650

References

1. Алицориев О.Ф. Тижорат банкларида хизмат турларини ривожлантириш йуллари. Тошкент: Akademnashr.
2012.1926.
2. Мирзаев Ф.И. Банк хизматлари бозорини ривожлантириш йуллари / / Развитие розничного банковского
бизнеса- Ташкент. 2007.-С98.
3. Долгушина АЛ.. Полтораднева HJJ. Цифровая модель банковского обслуживания / / Научно-технические
ведомости Санкт-Петербургского государственного политехнического университета. N*6(256). 2016г , с 206-218.
4. The Little Data Book on Financial Inclusion 2018 маълумотларидан фойдаланилганд ;алда муаллиф ишланмаси.
5. https://www.edgeverve.com - Edgeverve компаниясининг расмий веб сайти