MARKETING RESEARCH OF THE TRANSPORT SERVICES MARKET

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Temur Berdiyorov

Abstract

This article discusses marketing research of the transport services market and their role in society

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
Berdiyorov, T. (2020). MARKETING RESEARCH OF THE TRANSPORT SERVICES MARKET. Scientific Research Archive, 1(29). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2996

References

1. Berdiyorov T.A.. “Ways of Using Innovative Marketing Technologies in the Passenger Transport System,”. Asian Journal of Technology & Management
Research (AJTMR) ISSN: 2249 –0892 Special Issue–2, Sep-2019. pp. 18–22, 2019.
2. Berdiyorov T.A.. 2019. Issues of Foreign experience implementation in Transport Services. Indo - Asian Journal of Multidisciplinary Research, 5(5):
1889 – 1897. DOI: 10.22192/iajmr.2019.5.5.5
3. Nikishkin V.V. The role of marketing research in developing a strategy for launching a new product on the market / BB. Nikishkin, I.V. Gurova // Marketing in Russia and abroad. 1999
4. Malkov M.I. Evaluation of the effectiveness of marketing research / M. I. Malkov // Marketing and marketing research. 2008
Бердиёров, А., Хайдаров, Т., Мирзакобилов, Р., & Бердиёров, Т. (2015). Построение периодических решений для квазилинейных интегро-дифференциальних уравнений типа Вольтерра в критическом случае второго порядкаМолодой ученый(8), 1–5.

Бердиёров, Т., & Ортиков, Ё. (2016). Понятие мотивации трудовой деятельностиМолодой ученый(7-2), 83–86.

Суванкулов, Ш., Исламов, Ш., Каршибаев, Ш., & Бердиѐров, Т. (2015). СПОСОБЫ РАСЧЕТА ВРЕДНЫХ ВЕЩЕСТВ ВОЗНИКАЮЩИХ НА ПОСТАХ ПОВСЕДНЕВНОГО ПРЕДОСТАВЛЕНИЯ УСЛУГ ТРАНСПОРТНЫМ СРЕДСТВАМ. In Сборники конференций НИЦ Социосфера (pp. 23–27).

Temur, B. (2019). ISSUES OF FOREIGN EXPERIENCE IMPLEMENTATION IN TRANSPORT SERVICESIndo – Asian Journal of Multidisciplinary Research (IAJMR), 5(5), 1889–1897.

Temur, B. (2019). Issues of Development of Marketing Research on The Autotransport SystemInternational Journal of Research in Management & Business Studies (IJRMBS), 6(2), 40–45.
Berdiyorov, T. (2019). Ways of Using Innovative Marketing Technologies in the Passenger Transport SystemAsian Journal of Technology & Management Research (AJTMR)(Special issue-2), 18–22.

Azamatovich, B. (2019). ISSUES OF FOREIGN EXPERIENCE IMPLEMENTATION IN TRANSPORT SERVICESIndo–Asian Journal of Multidisciplinary Research (IAJMR), 5(5), 1889–1897.
Azamatovich, B. (2019). Ways of Using Innovative Marketing Technologies in the Passenger Transport SystemAsian Journal of Technology & Management Research (AJTMR) ISSN, 2249(0892).

Berdiyorov, A., & Berdiyorov, T. (2020). Long-range planning of a public transport companyJournal of critical reviews, 7(Issue 6), 700–703.

Berdiyorov, A., & Berdiyorov, T. (2020). Public transport companies marketing researchJournal of critical reviews, 7(Issue 12), 905–908.

Азаматович, Б. (2018). Таксопаркнинг иқтисодий бошқарув ривожланишида маркетинг таҳлили. In Международная научно-практическая конференция \guillemotleftСтратегия действий Республики Узбекистан: макроэкономическая стабильность, инвестиционная активность и перспективы инновационного развития\guillemotright (pp. 181–188).

Azamatovich, B. (2019). КОРХОНАЛАРДА ИННОВАЦИОН ФАОЛИЯТНИ ТАШКИЛ ЭТИШ. In Ўзбекистон Республикаси ҳаракатлар стратегияси: макроиқтисодий барқарорлик, инвестицион фаоллик ва инновацион ривожланиш истиқболлари (pp. 174–179).

Азаматович, Б. (2019). ТРАНСПОРТ ХИЗМАТЛАРИ БОЗОРИГА РАҚОБАТБАРДОШ ЁНДАШУВ ВА МАРКЕТИНГ ВОСИТАЛАРИ. In Ўзбекистонда Ҳаракатлар стратегияси самарадорлигини оширишда маркетинг концепцияларидан фойдаланиш муаммолари (pp. 517–522).

Azamatovich, B. (2020). MARKETING ANALYSIS PASSENGER TRANSPORTATIONЭкономика и социум, 1(68).

Азаматович, Б. (2020). ПРОГНОЗИРОВАНИЕ ПАССАЖИРОПОТОКОВ И ОПТИМИЗАЦИОННЫЕ ЗАДАЧИ ПЕРЕВОЗКАМИ ПАССАЖИРОВЭкономика и социум, 1(68).

Бердиёров, Т. (2019). Транспорт хизматлари бозорида замонавий маркетинг тадқиқотларидан фойдаланишБизнес эксперт, 11, 118–122.

Азаматович, Б. (2019). Логистика маркетингиИқтисодиёт ва таълим(4), 155–160.

Азаматович, Б. (2019). ЙЎЛОВЧИ ТАШИШ ТРАНСПОРТИ ТИЗИМДА ИННОВАЦИОН МАРКЕТИНГ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ ЙЎЛЛАРИИқтисодиёт ва таълим(5), 155–161.

Азаматович, Б. (2019). Йўловчи ташиш транспорти хизматлари бозорини маркетинг тамойиллари асосида бошқаришСервис(4), 103–107.

Азаматович, Б. (2019). ЎЗБЕКИСТОНДА ТАКСИ САНОАТИНИНГ МАРКЕТИНГ ТАҲЛИЛИMEMORCHILIK va QURILISH MUAMMOLARI(4), 136–138.

Nasritdinov, J., & Berdiyorov, T. (2020). FACTORS AFFECTING THE AMOUNT OF DEPRECIATION ALLOWANCES IN THE REPUBLIC OF UZBEKISTAN AND FORECAST VALUES OF DEPRECIATION ALLOWANCESJournal of Critical Reviews, 7(12), 641–646.
Kuzieva, N. (2020). НР Кузиева ЎЗБЕКИСТОНДА ЭКСПОРТ ОПЕРАЦИЯЛАРИНИ МОЛИЯВИЙ РАҒБАТЛАНТИРИШ МАСАЛАЛАРИ. Архив научных исследований, (24).
Kuzieva, N. (2020). Кузиева Н.Р. ЭРКИН ИҚТИСОДИЙ ЗОНАЛАР ҲУДУДИДА СОЛИҚЛАР ВА БОЖХОНА ТЎЛОВЛАРИ БЎЙИЧА БЕРИЛГАН ИМТИЁЗЛАРНИНГ АҲАМИЯТЛИ ЖИҲАТЛАРИ. Архив научных исследований, 1(24). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2892
Kuzieva, N. (2020). Kuzieva Nargiza Ramazanovna Busıness Processes In The Insurance System And Theır Features. Архив научных исследований, 1(24). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2888
Kuzieva, N. (2020). N.KUZIYEVA Yuridik shaxslarni soliqqa tortish. Архив научных исследований, 1(25). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2876
Kuzieva, N. (2020). Kuzieva N.R. Free economic zones of Uzbekistan: development, operation and features of the tax regime. Архив научных исследований, 1(24). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2886
Kuzieva, N. (2020). Kuzieva N.R. Stimulating the development of small business and private entrepreneurship through a tax mechanism in the Republic of Uzbekistan. Архив научных исследований, 1(24). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2885
Kuzieva, N. (2020). Kuzieva N.R. Ways of improving the tax mechanism for small businesses and entrepreneurship in the Republic of Uzbekistan. Архив научных исследований, 1(24). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2884
Kuzieva, N. (2020). Кузиева Наргиза Рамазановна ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОГО ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ СВОБОДНЫХ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ЗОН УЗБЕКИСТАНА. Архив научных исследований, 1(24). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2898
Kuzieva, N. (2020). Кузиева Наргиза Рамазановна МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОПЫТ ВНЕДРЕНИЯ НАЛОГОВЫХ РЕЖИМОВ В СВОБОДНЫХ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ЗОНАХ И ИХ ДАЛЬНЕЙШЕЕ РАЗВИТИЕ В УЗБЕКИСТАНЕ. Архив научных исследований, 1(24). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2882
Kuzieva, N. (2020). Н.Кузиева Особенности налогового режима в свободных экономических зонах Узбекистана.Учебное пособие. Архив научных исследований, 1(25). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2878