FORMATION OF GENERAL MECHANISMS OF COMMERCIALIZATION OF ROAD AND TRANSPORT INFRASTRUCTURE INNOVATIVE SERVICES TO INCREASE TOURISM ATTRACTION

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Аброржон Кучаров

Abstract

Modern sectors of the economy, increasing the attractiveness of tourism and the development of road transport, taking into account the needs of the population in transport services, providing favorable conditions for the development of a competitive environment by combining modern market relations in the process of transport services.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
Кучаров, А. (2020). FORMATION OF GENERAL MECHANISMS OF COMMERCIALIZATION OF ROAD AND TRANSPORT INFRASTRUCTURE INNOVATIVE SERVICES TO INCREASE TOURISM ATTRACTION. Scientific Research Archive, 1(22). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2671

References

5.1..Бондаренко Н.П. “Таможенно-тарифное регулированиеВЭД”. M.: “MarT”, 2007 г.Бродецкий Г.Л., Гусев Д.А. Экономико-математические методы и модели в логистике. Процедуры оптимизации. – М.: Академия, 2012.
. Ахтямов М.К. Организация международных транспортных операций: методические указания к изучению дисциплины / сост.: Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ, 2017. – 19 с
Горев, А. Э. Основы внешнеэкономической деятельности на автомобильном транспорте: учеб. пособие / А. Э. Горев, С. Э. Сханова; СПбГАСУ. –СПб., 2010. – 170 с.