Ish haqining motivatsion funktsiyasi bilan iste`mol savatchasinig o`zaro aloqadorligi masalalari
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstract
Ushbu maqolada ish haqining motivatsion funktsiyasi bilan
iste`mol savatchasinig o`zaro aloqadorligi
masalalari ko‘rib chiqilgan
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
How to Cite
Azlarova, M. (2020). Ish haqining motivatsion funktsiyasi bilan iste`mol savatchasinig o`zaro aloqadorligi masalalari. Scientific Research Archive, 1(14). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1983
References
1.Адамчук В.В., Кокин Ю.П., Яковлев Р.Я. Экономика труда. – М.: Финстатинформ, 1999. 214 с.
2.Azlarova, M. (2018). Analysis methods of the factors influencing on consumer market.
Bulletin of Science and Practice, 4, (2), 276-282
3. Azlarova M. Marketing strategy in the consumer market.International Scientific journal theoretical & Applied Science. Philadelphia, USA.
Published: 20.11.2018. 69-73 pages.
4. Островская Т.Г. Рыночные механизмы регулирования заработной платы. // Пищевая промышленность. 2002.
№ II. С. 12-14
2.Azlarova, M. (2018). Analysis methods of the factors influencing on consumer market.
Bulletin of Science and Practice, 4, (2), 276-282
3. Azlarova M. Marketing strategy in the consumer market.International Scientific journal theoretical & Applied Science. Philadelphia, USA.
Published: 20.11.2018. 69-73 pages.
4. Островская Т.Г. Рыночные механизмы регулирования заработной платы. // Пищевая промышленность. 2002.
№ II. С. 12-14