Ўзбекча МАРКEТИНГ КОММУНИКАЦИЯСИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Асқаржон Самадов

Abstract

Ушбу ўқув қўлланмада ―Маркетинг коммуникацияси‖ фанининг предмети ва мазмуни, маркетинг коммуникацияси комплексини яратиш ва бошқариш, сотишни рағбатлантириш, шахсий сотиш, паблик рилейшнз маркетинг коммуникацияси воситаси сифатида, реклама коммуникациянинг асосий воситаси сифатида, тўғридан-тўғри маркетинг ва компютер тармоқларидаги маркетинг, коммуникациянинг бошқа воситалари, маркетинг коммуникациясининг режалаштириш, бюжет ва маркетинг коммуникациясининг самарадорлиги каби масалалар батафсил ѐритиб берилган. 

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
Самадов, А. (2020). Ўзбекча МАРКEТИНГ КОММУНИКАЦИЯСИ. Scientific Research Archive, 1(14). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1921

References

19. Бест, Роджер. Маркетинг от потребителя. Пер.с анг. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2018. – 696 с.
20. Жарников Д.С.и.др. Маркетинговые коммуникации: Учебник / Под ред. I.Н.Красюк. -М.: ИНФРА - М, 2014. - 272 с.
21. Икрамов М.А., Абдухалилова Л.Т. Маркетинг тадқиқотларида статистик таҳлил. Ўқув қўлланма. – Т.: “Иқтисодиёт”, 2017 й. 342 б.
22. Ильичева, I. V. Маркетинговые технологии: учебно-методическое пособие / I. V.Ильичева. – Ульяновск: УлГТУ, 2012. – 237 с.
23. Игорь Манн. Арифметика маркетинга. – М.: Изд-во «Манн, Иванов и Фербер», 2011. 236 с.
24. Игрунова О., Манакова Е., Прима Я. Маркетинговые исследования: Учебник для вузоV. Стандарт третьего поколения.— СПб.: Питер, 2017. — 224 с.
25. Интернет-маркетинг. Учебник / Под общей редакцией О. Н Жильцова
2-е издание, переработанное и дополненное –М.: Юрайт, 2018. 301 стр
26. Егоров Ю. Теоритические основы управления маркетингом.- // Маркетинг, № 5(150), 2016.