Енгил саноат корхоналарида истеъмолчиларни мотивациялаш усули
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Ушбу мақолада мамлакатимизда мстеъмол товарлари ва хизматолари бозорини ривожлантириш йўналишлари, республика истеъмол товарлари бозорининг бошқа бозорлардан фарқли жихатлари ва истеъмолчилар хизматларини бажаришнинг назарий жихатлари еритиб берилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Как цитировать
Djasurovna, S. (2020). Енгил саноат корхоналарида истеъмолчиларни мотивациялаш усули. Архив научных исследований, 1(14). извлечено от https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1857
Литература
1. Consumer behavior: building marketing strateEy / Del I. Hawkins, David L. Mothersbaugh. -1lth ed. USA. : McGraw-Hill/Irwin New York, 20 I 0, pg 360.
2. Michael Solomon , Gary Bamossy, Soren Askegaard and Margaret K. Hogg Consumer behaviour. A European Perspective Pearson Education, Inc. U.K. 2006 117 pg. 3. Solomon M. n. (ZOO6 ). Consumer behavior. Buying, having, and being (Z ea.). Upper SaddleRiver, NJ: Pearson Prentice-Hali.
2. Michael Solomon , Gary Bamossy, Soren Askegaard and Margaret K. Hogg Consumer behaviour. A European Perspective Pearson Education, Inc. U.K. 2006 117 pg. 3. Solomon M. n. (ZOO6 ). Consumer behavior. Buying, having, and being (Z ea.). Upper SaddleRiver, NJ: Pearson Prentice-Hali.