Иқтисодиётда таркибий ўзгаришларни чуқурлаштиришни устувор йўналишлари
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstract
Иқтисодиётнинг таркибий тузилишини такоьиллаштириш вазифаси иқтисодий ислохотларни амалга оширишда доимо диққатимиз марказида бўлиб, иқтисодий ривожланиш борасида эришган ютуқларимизнинг мухим омили хисобланади. Иқтисодиётни барқарор ривожлантириш, рақобатбардошлигини ошириш учун, унинг таркибий тузилишини муттасил такомиллаштириб бориш хозирги кун заруратига айланиб бормоқда. Айтиш жоизки, мамлакат рақобатбардошлигини энг аввало, унинг иқтисодиётини рақобатбардошлиги орқали ифодаланади. Бу эса ўз навбатида, иқтисодиётда иқтисодий ислохотларни жадаллаштириш, таркибий ўзгаришларни амалга оширишни тақазо этади.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##
Hodjamuratova, G. (2019). Иқтисодиётда таркибий ўзгаришларни чуқурлаштиришни устувор йўналишлари. Ilmiy Tadqiqotlar Arxivi, 2(1). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/830
##submission.citations##
Hodjamuratova, G. (2019). Ўзбекистонда юқори технологиялар асосида ишлаб чиқаришни ривожлантириш концепциялари. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/826
Hodjamuratova, G. (2019). Нацеленные на успех. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/827
Hodjamuratova, G. (2019). Стратегическ маркетинг и возможности глобальных брендов производственных компаний в условиях конкурентоспособности. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/828
Hodjamuratova, G. (2019). Енгил саноат корхоналарида юқори қўшимча қийматга эга бўлган махсулотларни ишлаб чиқаришни самарадорлигини ошириш йўллари. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/829
Hodjamuratova, G. (2019). Нацеленные на успех. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/827
Hodjamuratova, G. (2019). Стратегическ маркетинг и возможности глобальных брендов производственных компаний в условиях конкурентоспособности. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/828
Hodjamuratova, G. (2019). Енгил саноат корхоналарида юқори қўшимча қийматга эга бўлган махсулотларни ишлаб чиқаришни самарадорлигини ошириш йўллари. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/829