КРЕАТИВ ВА ИННОВАЦИОН ИКДИСОДИЁТ ОРАСИДАГИ УЗАРО БО£ЛИК/1ИК ВА УНИНГ ХУСУСИЯТЛАРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstract
Аннотация. Макрлада креатив ик,тисодиётнинг назарий-услубий асослари, унинг хрзирги кундаги аҳамияти ва зарурлиги, ижтимоий-иқтисодий ривожлантиришда инсонларнинг ижо-
дий фаоллигини ошириш; унинг интеллектуал муҳитни шакллантиришдаги роли ифодаланган. Креатив иқтисодиётга хориж мамлакатлари мутахассис олимларининг назарий қарашлари таҳлил қилинган. Мамлакатнинг иқтисодий усиши ва ахолининг турмуш фаровонлигини оширишда таълим ва фаннинг ривожланиши натижасида креатив секторни шаклланиши ёритиб берилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##
Radjabova, N. (2019). КРЕАТИВ ВА ИННОВАЦИОН ИКДИСОДИЁТ ОРАСИДАГИ УЗАРО БО£ЛИК/1ИК ВА УНИНГ ХУСУСИЯТЛАРИ. Ilmiy Tadqiqotlar Arxivi, 1(1). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/401
##submission.citations##
1. Ш.Мирзиёев Танк,идий тах,лил, к,атъий тартиб-интизом во шахсий жовобгорлин- %ар
бир разбор фаолиятининг нундалин к,оидаси булиши нерак//Халк, сузи 15 январь 2017 й.
2. Самародова Д. Креативность: мифы и реальность // Смена. Январь, 2008.С44-51.
3. Флорида Р. Креативный класс, люди которые меняют будущее. М.: «Классика XXI», 2005, C.-61.
4. Хокинс Джон. Креативная экономика. Как превратить идеи в деньги. М.: С45-50.
5. Howkins J. The Creative economy. NY: The penguin press, 2001, p. 116.
6. Department for culture, Media and Sport Creative Industries Programme. Creative Industries Mapping Document. London, 2001.
бир разбор фаолиятининг нундалин к,оидаси булиши нерак//Халк, сузи 15 январь 2017 й.
2. Самародова Д. Креативность: мифы и реальность // Смена. Январь, 2008.С44-51.
3. Флорида Р. Креативный класс, люди которые меняют будущее. М.: «Классика XXI», 2005, C.-61.
4. Хокинс Джон. Креативная экономика. Как превратить идеи в деньги. М.: С45-50.
5. Howkins J. The Creative economy. NY: The penguin press, 2001, p. 116.
6. Department for culture, Media and Sport Creative Industries Programme. Creative Industries Mapping Document. London, 2001.