СПОРТ МАРКЕТИНГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ СПОРТ МАРКЕТИНГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ибодулло Хотамов
Элшод Умаров

Abstract

The paper explores countries utilizing international sports marketing, and
discusses the benefits of international sport marketing in terms of increasing the budget of the
country by developing sport as well as its role of increasing tourism and export potential of
Uzbekistan

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##

Khotamov, I., Khujanazarova, N., Gulirano Nosirova, G., & Nazarova, G. (2019). WORLD TENDENCIES OF DEVELOPMENT OF THE DIGITAL ECONOMY AND INSURANCE IN UZBEKISTAN. Мамлакат иқтисодий хавфсизлигини таъминлашнинг устувор йўналишлари, 1(3), 7. извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/iqtisodiy_xavfsizlik/article/view/71

НЕДЕЛЯ НАУКИ СПБПУ
Материалы научной конференции с международным участием. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли. 2018
Издательство: Федеральное государственное автономное образовательное учреждение высшего образования "Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого" (Санкт-Петербург)