Корпоратив бошқарув хусусиятлари ва тамойиллари

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Gulbahor Hodjamuratova

Аннотация

           Бугунги кунда бозор конъюнктураси ўзгаришларига, ички ва ташқи бозор талабларига тезлик билан мослаша олувчи корхоналарни шакллантиришда, ишлаб чиқаришга замонавий технологияларни татбиқ етиш, тежамкор технологияларни қўллаш, рақобатбардош махсулотлар ишлаб чиқариш ва товарлар хаётийлик даврининг барқарор ўсиб боришини таъминлаш, инвестиция мухитини шакллантириш, замонавий бошқарув усулларидан, яъни корпоратив бошқарувдан фойдаланиш долзарб саналади.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References

Hodjamuratova, G. (2019). Стратегическ маркетинг и возможности глобальных брендов производственных компаний в условиях конкурентоспособности. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/828
Hodjamuratova, G. (2019). Енгил саноат корхоналарида юқори қўшимча қийматга эга бўлган махсулотларни ишлаб чиқаришни самарадорлигини ошириш йўллари. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/829
Hodjamuratova, G. (2019). Иқтисодиётда таркибий ўзгаришларни чуқурлаштиришни устувор йўналишлари. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/830