ХИЗМАТЛАР СОҲАСИНИ РЕСПУБЛИКА ҲУДУДЛАРИ БЎЙИЧА ҚИЁСИЙ ТАҲЛИЛИ ВА УНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ УСТУВОР ВАЗИФАЛАРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Мақолада мамлакатимиз иқтисодиётида бозор ҳизматларининг ўрни ва аҳамияти, кўрсатилган ҳизматлар ҳажми ҳудудлар бўйича қиёсий таҳлили ва ҳудудлар кўрсаткичини республика кўрсаткичига нисбатан қиёсий таҳлили олиб борилган ва хизматлар соҳасини ҳудудлар миқёсида ривожлантириш масалаларига эътибор берилган
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
How to Cite
Madrahimova, G. (2019). ХИЗМАТЛАР СОҲАСИНИ РЕСПУБЛИКА ҲУДУДЛАРИ БЎЙИЧА ҚИЁСИЙ ТАҲЛИЛИ ВА УНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ УСТУВОР ВАЗИФАЛАРИ. Илмий тадқиқотал архиви, 1(1). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/503
References
Юсупов М. С. Роль государственных целевых программ и централизованных инвестиций в финансовой поддержке сельского хозяйства //International scientific review. – 2016. – №. 16 (26)
Друккер П.Ф. Классические работы по менеджменту. Пер. с англ. - М.: Альпина Бизнес Букс, 2008. – 220 с
Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996 - 206
Мате Э.,Таксьер Д. Материально-техническое обеспечение деятельности предприятия.- М.: Прогресс, 1993. – 160 с
Бекмурадов А.Ш. Эффективность маркетинга средств производства. Автореф. дисс. на соиск. уч. ст. д.э.н. – Ташкент, 1993. - 54 с
Очилов И. Бозор муносабатлари шароитида хизматларнинг турлари ва уларнинг таснифи. Хизмат кўрсатиш, сервис ва туризм соҳаларини ривожлантириш: муаммолар ва уларнинг ечимлари.(монография) – Т.: IQTISОD-MOLIYA, 2008, 18
Пардаев М.Қ. Хизматларнинг ижтимоий-иқтисодий табиати ва уни ривожлантиришнинг ўзига хос хусусиятлари (назарий жиҳатлар).//Сервис −
Самарқанд, 2009. -№ 1, 37-44 бетлар
Друккер П.Ф. Классические работы по менеджменту. Пер. с англ. - М.: Альпина Бизнес Букс, 2008. – 220 с
Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996 - 206
Мате Э.,Таксьер Д. Материально-техническое обеспечение деятельности предприятия.- М.: Прогресс, 1993. – 160 с
Бекмурадов А.Ш. Эффективность маркетинга средств производства. Автореф. дисс. на соиск. уч. ст. д.э.н. – Ташкент, 1993. - 54 с
Очилов И. Бозор муносабатлари шароитида хизматларнинг турлари ва уларнинг таснифи. Хизмат кўрсатиш, сервис ва туризм соҳаларини ривожлантириш: муаммолар ва уларнинг ечимлари.(монография) – Т.: IQTISОD-MOLIYA, 2008, 18
Пардаев М.Қ. Хизматларнинг ижтимоий-иқтисодий табиати ва уни ривожлантиришнинг ўзига хос хусусиятлари (назарий жиҳатлар).//Сервис −
Самарқанд, 2009. -№ 1, 37-44 бетлар