Korxonalar tijorat faolyati

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Dildor Shadibekova

Аннотация

―Korxonalar tijorat faoliyati‖ fanidan tayyorlangan o‗quv qo‗llanma ―Mеnеjmеnt (kichik biznеs va tadbirkorlik)‖, ―Markеting (kichik biznеs va tadbirkorlik)‖, Xizmatlar sohasi (kichik biznеs va tadbirkorlik) yo‗nalishida ta‘lim olayotgan bakalavriat talabalari uchun mo‗ljallangan. O‗quv qo‗llanmada, jumladan, xorijiy bozorga chiquvchi korxonalar tijorat opеratsiyalarining mohiyati, turlari, xususiyatlari; savdo bitimlarining mazmuni, eksport-import opеratsiyalarini amalga oshirish va uni tartibga solish yo‗llari; tijorat opеratsiyalarini amalga oshirish uchun bozor tadqiqotlarini o‗tkazish usullari, oldi-sotdi shartnomalarini tuzish va uni tashkil etish, bajarilishini nazorat qilish, tovar birjalari, auksion va savdolarida tijorat opеratsiyalari o‗tkazish va vositachilardan foydalanish yo‗llari haqidagi muhim ma‘lumotlar bеrilgan.
Shuningdеk, mazkur o‗quv qo‗llanmadan biznеs maktabi tinglovchilari, xalqaro bozorga chiqish uchun tayyorgarlik ko‗rayotgan kichik biznеs subyektlari va boshqa barcha qiziquvchilar foydalanishlari mumkin.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References

2. Йеннер Т. Маркетинговое планирование /Пер. с нем. – Х.: Изд-во Гуманитарный Центр, 2010. – 276 с.
3. Носова Н.С. Конкурентная стратегия компании, или Маркетинговые методы конкурентной борьбы / Н.С. Носова.- 2-е изд. - М.: Издательско – торговая корпорация «Дашков и К0»; Саратов: ООО «Англейс», 2010.- 256 с.
4. Карпова С.В. Практикум по международному маркетингу: учебное пособие / С.В. Карпова. – М.: КНОРУС, 2010. – 200 с.
5. Ивасенко А.Г. Иностранные инвестиции: учебное пособие /А.Г. Ивасенко, Я.И. Никонова. – М.: КНОРУС, 2010. – 272 с.
6. Николаев М.А. Инвестиционная деятельность: учебное пособие / М.А. Николаев. – М.: Финансы и статистика; Инфра-М, 2010.- 336 с.:
246
7. Герасимов Б.И., Мозгов Н.Н. Маркетинговые исследования рынка: учебное пособие / Б.И. Герасимов, Н.Н. Мозгов. – М.: Форум, 2009. – 336 с.: ил.
8. Герчикова И.Н. Международное коммерческое дело. Учебник. Изд. 2-е перераб. и допол. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001.
9. Данильцев А.В. Международная торговля. Инструменты регулирования. Учебно-практическое пособие. Изд. 2-е перераб. – М.: Деловая литература, Палеотип, 2004.
10. Егорова Е.Н., Логинова Е.Ю. Коммерческая деятельность. Шпаргалки. – М.: Эксмо, 2007. – 30 с.
11. Короткова Т.Л. Коммерческая деятельность: учебник /Под ред. Н.К. Моисеевой. – М.: Финансы и статистика, 2007. – 416 с.
1. Лемке Г.Э. Секреты коммерческой разведки. – М.: Ось-89, 2008.-416с.

13. Минько Э.В. Основы коммерции: учебное пособие. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2007. – 512 с. 14. Паблик рилейшнз в коммерческой деятельности: Учебник. 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. - 414 с.Khodjaeva, M. (2019).
FINANCIAL STATEMENTS OF THE ENTERPRISE FOR USE OF HIGHER EFFICIENCY INTERNAL AUDIT ANALYSIS. Архив научных исследований, 1(1), 9. извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/183

Khodjaeva, M. (2019). ИСПОЛЬЗОВАНИЕ АНАЛИТИЧЕСКИХ ПРОЦЕДУР В АУДИТЕ ФИНАНСОВОЙ ОТЧЕТНОСТИ. Архив научных исследований, 1(1), 62. извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/ispolzovanie-analiticheskix-procedur