Мамлакатнинг экспорт салоҳиятини белгиловчи омиллар

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Suluv Hamidova

Аннотация

Мазкур ишда молиявий таҳлил услублари қўлланилишининг жаҳон тажрибаси ўрганилган, маркетинг таҳлилининг ўзига хосликлари кўриб чиқилган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References

1. Указ Президента Республики Узбекистан Шавката Мирзиёева «О Стратегии действий по дальнейшему развитию Республики Узбекистан», 07.02.2017 года, УП-4947.

2. В.И. Бариленко. Учет, анализ и аудит внешнеэкономической деятельности. Учебной пособие. – М.: ИНФРА – М, 2009.

3. Т.Ш. Шагиясов, З.А. Сагдиллаева, И.Ф. Урманбекова. Экономический анализ. Учебник. – Ташкент: «Иктисод-Молия», 2017.

4. О.И. Дегтярева, Т.Н. Полянова, С.В. Саркисов. Внешнеэкономическая деятельность. М. «Дело», 1999 г.

5. http://www.entrepreneur.com/article/184240/