СПОРТ МАРКЕТИНГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ СПОРТ МАРКЕТИНГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ибодулло Хотамов
Элшод Умаров

Abstract

Мақолада халқаро спорт маркетинги фаолияти ривожланган
мамлакатлар мисолида ўрганиб чиқилади ва спортни ривожлантириш орқали мамлакат
бюджетини кўпайтириш, шунингдек, Ўзбекистоннинг туризм ва экспорт салоҳиятини
оширишда халқаро спорт маркетингининг тутган ўрни ҳақида сўз юритилади.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
Хотамов, И., & Умаров, Э. (2019). СПОРТ МАРКЕТИНГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ . Scientific Research Archive, 1(1). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/270

References

Khotamov, I., Khujanazarova, N., Gulirano Nosirova, G., & Nazarova, G. (2019). WORLD TENDENCIES OF DEVELOPMENT OF THE DIGITAL ECONOMY AND INSURANCE IN UZBEKISTAN. Мамлакат иқтисодий хавфсизлигини таъминлашнинг устувор йўналишлари, 1(3), 7. извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/iqtisodiy_xavfsizlik/article/view/71

НЕДЕЛЯ НАУКИ СПБПУ
Материалы научной конференции с международным участием. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли. 2018
Издательство: Федеральное государственное автономное образовательное учреждение высшего образования "Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого" (Санкт-Петербург)