ТАРМОҚЛАР ВА СОҲАЛАР МАРКЕТИНГИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Shahnoza Djasurovna

Abstract

Ушбу дарсликда саноат маркетинги, агросаноат маркетинги, банк маркетинги, капитал қурилиш маркетинги, савдо ва хизмат кўрсатиш соҳалари маркетинги, туризм ва меҳмонхона хўжалиги маркетинги, кичик корхоналар маркетинги, хорижий корхоналар маркетинги, нотижорат корхоналари маркетинги ва ташқи иқтисодий фаолият маркетингининг ўзига хос хусусиятлари батафсил баён этилган. Шунингдек, дарсликда мазкур тармоқ ва соҳаларда маркетинг фаолиятини ташкил этиш, режалаштириш, бошқариш ва ривожлантириш масалалари ҳам кенг ёритилган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

How to Cite
Djasurovna, S. (2020). ТАРМОҚЛАР ВА СОҲАЛАР МАРКЕТИНГИ. Scientific Research Archive, 1(21). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1396

References

5. Каримов И.А. Бош мақсадимиз – кенг кўламли ислоҳотлар ва модернизация йўлини қатьият билан давом эттириш - Т.: Ўзбекистон, 2014.- 56 б. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. Учебник. / Под ред.проф. В.А.Алексунина.- М.: «Дашков и К», 2006.-716 с.
6. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. Учеб. пособие / Под ред. д-ра экон.наук,проф. Н.А. Нагапетьянца.- М.: Вузовский учубник, 2006.-272 с.
7. Маркетинг: Учебник для вузов/ Н.Д.Эриашвили, К.Ховард, Ю.А. Ципкин идр.; под.ред. Н.Д. Эриашвили. –М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2009.-631 с.
8. Беляев В.И. Маркетинг: основы теории и практики. Учебник. – М.: КНОРУС, 2010. – 680 с.