Креатив иқтисодиёт: мазмуни ва ривожланиш муаммолари
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstract
In this article it is viewed as teoretical -methodical based of creative economy and it's the role of indensification creativy and intellectual environment in social-economic development of a country.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
How to Cite
Абдуллаева, М. (2020). Креатив иқтисодиёт: мазмуни ва ривожланиш муаммолари. Scientific Research Archive, 1(5). Retrieved from https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1348
References
1. Самародова Д. Креативность : мифы и реальность //"Смена".Январь ,2008 С.44-51
2. Howkins J. The creative economy.NY: The penguin press, 2001 p.116
3. Абдуллаева М.К., Шарипов З.Р. Инновацияларга киритилаётган инвестициялар иқтисодий ўсиш омили сифатида Т.ТДИУ, 2013 “Ўзбекистон иқтисодиётинии барқарор ривожлантириш ва аҳоли даромадларини кўпайтириш йўллари” мавзусидаги конференция материаллари.
2. Howkins J. The creative economy.NY: The penguin press, 2001 p.116
3. Абдуллаева М.К., Шарипов З.Р. Инновацияларга киритилаётган инвестициялар иқтисодий ўсиш омили сифатида Т.ТДИУ, 2013 “Ўзбекистон иқтисодиётинии барқарор ривожлантириш ва аҳоли даромадларини кўпайтириш йўллари” мавзусидаги конференция материаллари.