ШАХС ТАРБИЯСИДА ИЛМНИНГ ЎРНИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Nigora Rahimbabayeva

Аннотация

Шахс тарбиясида илмниниг ўрни мақоласида, шахс тарбиясини шакллантириш масалалари жамият тараққиётининг барча босқичларида ўз аҳамиятини йўқотмаганлиги хақида ва шахс тушунчасидаги бир томондан индивидуаллик, иккинчи томондан ижтимоийлик уйғунлиги ёритиб берилган. Инсон гарчи одам бўлиб туғилса-да, шахс сифатида жамиятда, ижтимоий муносабатлар жараёнида шаклланади. Шахсни ҳеч қачон жамиятдан, жамиятни шахсдан ажратиб бўлмайди.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Rahimbabayeva, N. (2019). ШАХС ТАРБИЯСИДА ИЛМНИНГ ЎРНИ. Архив научных исследований, 1(1). извлечено от https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/678

Литература

1.Rahimbabayeva, N. (2019). НЕКОТОРЫЕ АСПЕКТЫ ПРИМЕНЕНИЯ ИННОВАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРЕПОДАВАНИИ ФИЛОСОФИИ. Архив научных исследований, 1(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/655
2. Худойберганова П.Т. Миллий турмуш тарзи, унинг мустақиллик йилларидаги тараққиёти хусусиятлари: фалс.фан.номз. ... дис. автореф. – Т.: ЎзМУ, 2005
3. Rahimbabayeva, N. (2019). ДУХОВНОЕ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ КАК ОСНОВА ДУХОВНОГО ВОСПИТАНИЯ ПОДРАСТАЮЩЕГО ПОКОЛЕНИЯ. Архив научных исследований, 1(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/651
4. Фалсафа қомусий луғат. – Т.: “Шарқ”, 2004.
5. Шайхова Х, Назаров Қ. Умуминсоний қадриятлар ва маънавий камолот. – Т.: “Ўзбекистон”, 1992