Агросаноат кадрлари маркетинги

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Шайзоқ Холмўминов

Аннотация

Ушбу рисолада маркетинг тушунчаси ва мпркетинг тамойилларидан қишлоқ шароитида фойдаланиш  яни қишлоқда кадрлар маркетингини ривожлантириш ҳадида аниқ фикрлар келтирилган. Ишчи кучига бўлган талаб ва ишончли маркетинг ахбороти хосил қилиш учун қандай илмий-амалий тадқиқотлар олиб борил иши кераклиги кўрсатиб берилган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Холмўминов, Ш. (2020). Агросаноат кадрлари маркетинги . Архив научных исследований, 33(1). извлечено от https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/3759
Биография автора

Шайзоқ Холмўминов, Ташкентский государственный экономический университет

Холмўминов Шайзоқ Рахматович - 63 ёш, иқтисод фанлари доктори, профессор, Тошкент давлат иқтисодиёт университети “Сифат менежменти ва рақамли назорат” бўлими бошлиғи, “Инсон ресурсларини бошқариш” кафедраси профессори.