TOVARLAR VA XIZMATLAR MARKETINGI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Ushbu o‘quv qo‘llanmada sanoat tovarlari va xizmatlar marketingining ijtimoiy-iqtisodiy asoslari, mohiyati, tasnifi, maqsad va vaziflari bayon etilgan. Unda sanoat haridlari va xaridorlarning hulq-atvori, xoridor va sotuvchilarning o‘zaro munosabatlari, sanoat bozorini segmentlash va pozitsiyalashtirish, yangi mahsulotni ishlab chiqish strategiyasi, sanoat tovarlari garxini shakllantirish strategiyasi, sanoat distribyutsiya strategiyasi, sanoat sotuvlarini boshqarish, sanoat marketingida kommunikatsiyalar va sanoat marketingida rejalashtirish masalalari keng yoritilgan. Shuningdek, xizmatlar marketingi va uning mohiyati, o‘ziga xos xususiyatlari, servis sanoatida xiridorlar risklari va xaridorlar xulq-atvori, hizmatlar sohasida sifat va hizmat ko‘rsatish standartlari, hizmatlarni taqdim etish jarayoni jarayoni, servis hizmatlari mohiyati va ularni tasniflash, xizmatlarni taqsimlasht kanallari, hizmatlar soxasi marketing majmuida kommunikatsiya, xizmatlar sohasi korxonalarida ichki marketing hamda xizmtlar sohasida brend siyosati masalalariga katta e’tibor berilgan.