MARKETING TADQIQOTLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Shahnoza Djasurovna

Аннотация

Ushbu darslikda marketing tadqiqotlarini o‘tkazish va rejalashtirish, muammoni aniqlash, marketing tadqiqotlari klassifikatsiyasi va turlari, axborot tizimi va to‘plash usullari, marketing tadqiqotida qo‘llaniladigan usullar, so‘rov usullari va so‘rovnomalar o‘tkazish, anketa tuzish va savollarini o‘tkazish, fokus-guruh, marketing tadqiqotlarida kuzatuv usullari, bozor segmentatsiyasi va iste’molchilar xulq-atvorini o‘rganish, internet tarmog‘ida marketing tadqiqotlarini o‘tkazishni tashkil etish, o‘lchash va shkalalashtirish, eksperiment (tajriba) va sabab-oqibat usuli, korrelyatsiyali va regressiya tahlillari, marketing tadqiqotlari natijalari to‘g‘risida hisobotlar tayyorlash kabilar o‘ziga xos batafsil yoritilgan. Boblarni mustahkamlash borasida har bir mavzudan so‘ng nazorat va muhokama uchun savollar, test topshiriqlari hamda atamalar lug‘ati berilgan.
Mazkur darslik bakalavriatning “Marketing (tarmoqlar va sohalar bo‘yicha)” ta’lim yo‘nalishi talabalari, magistrlari, iqtisodiy oliy ta’lim muassasalari va fakultetlari o‘qituvchilari, qayta tayyorlash va malakasini oshirish kursi tinglovchilari, marketing sohasi bo‘yicha qiziquvchi keng kitobxonlar uchun mo‘ljallangan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Djasurovna, S. (2020). MARKETING TADQIQOTLARI. Архив научных исследований, 1(13). извлечено от https://ejournal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1503

Литература

1. O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi –T.: O‘zbekiston, NMIU, 2017.
2. O‘zbekiston Respublikasining “Raqobat to‘g‘risida”gi Qonuni. O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2012 y., 1-son.
3. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 17 yanvardagi “Faol investitsiyalar va ijtimoiy rivojlantirish yili” Davlat dasturi to‘g‘risidagi PF-5635-sonli Farmoni. – O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2019 y. www.lex.uz.
4. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 28 yanvardagi “Investitsiya va tashqi savdo sohasida boshqaruv tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Farmoni. - // Xalq so‘zi, 2019 y.,30 yanvar, №20.
5. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 30 oktyabrdagi “Tovar bozorlarida savdoni yanada erkinlashtirish va raqobatni rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” gi PF-5564-sonli Farmoni. – O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2018 y. www.lex.uz.
6. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 7 fevraldagi “2017-2021 yillardagi O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo‘nalishi bo‘yicha harakatlar strategiyasi” to‘g‘risidagi PF-4947-sonli Farmoni. – O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2017 y. www.lex.uz.
7. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Tashqi savdo sohasida boshqaruv tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Farmoni. - // Xalq so‘zi, 2017 yil 15 aprel, № 75 (6769).